לקבלת הצעת מחיר, התקשרו עכשיו:
1-700-70-10-50 ✆
⇣ או שלחו את הטופס ⇣

captcha

חיטוי שטיחים וניקויים בעזרת חומרי חיטוי ביולוגיים

חשוב לציין כי כל שטיח הינו בר ניקוי וניתן לנקות אותו  היטב ובמקצועיות ללא גרימת נזקים. עם זאת, יש לפנות רק אל חברה מקצועית המתמחה בניקוי שטיחים ביולוגי. החברה בוחנת את השטיח ומתאימה עבורו את חומרי ושיטות הניקיון. יש לבחור בקפידה את חומרי הניקיון ואת שיטת הניקיון כדי לא לגרום לנזק לשטיח היקר, לעתים חוסר ניסיון וידע עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך לשטיח. יש הבדל משמעותי בין ניקוי שטיחים מקיר לקיר במשרד כחלק משמירה על בריאות העובדים ולמטרת אסתטיקה ועיצוב, לבין ניקוי שטיחים בעבודת יד, שטיחי לבד, שטיחים מצמר, ממשי או מכותנה.

שיטת ניקוי שטיחים מומלצת

במהלך ניקוי השטיחים יש לנער אותם היטב ללא הפעלת לחץ גבוה מדי כדי למנוע פרימה של הסיבים והקשרים המאגדים אותם, חשוב לציין כי שטיחים הנארגים במכונות תעשייתיות חזקים יותר משטיחים במלאכת יד, ובמיוחד שטיחים אפגאניים ופרסיים הנחשבים ליוקרתיים במיוחד.

 חיטוי שטיחים עם חומרי חיטוי ביולוגיים

לרוב, ניתן לנקות שטיחים באמצעות מכונות ניעור ושטיפה, לכל שטיח מתאימים את תכנית הניקיון המתאימה ביותר ונעזרים בתכשירי ניקיון וחיטוי יעילים וידידותיים לסביבה. עם זאת, שטיח מקיר לקיר יש לנקות בבית או במשרד, כיום ניתן למצוא במשרדים ובבתים רבים שטיחים גדולים מקיר לקיר, במיוחד בחדרי ילדים, במלונות ועוד.

 

כדי לנקות שטיח מקיר לקיר מגיעה החברה עם ציוד ניקיון מקצועי, לאחר אבחון סוג הסיבים, לדוגמה סיבים מבד, סינטטיים, כותנה וכדומה, מתאימים את חומרי הניקיון המתאימים ובאמצעות מכשור ייעודי מקרצפים את השטיח, מייבשים אותו ולאחר מכן מספיגים את השטיח עם חומרי חיטוי ביולוגיים כדי למנוע התפתחות קרדית האבק. לפני ניקיון השטיח מקיר לקיר שואבים אבק ולכלוכים באמצעות שואב אבק תעשייתי.

חיטוי שטיח מקרדית האבק

קרדית האבק גורמת לגירוי ולאלרגיות ומהווה סיכון בריאותי לדיירי הבית ולעובדים במשרד. חשוב לנקות את השטיחים ולטפל בהם באופן שוטף באמצעות חומרי חיטוי היעילים נגד קרדית האבק, וכמובן חשוב להקפיד על ניקיון השטיחים, במיוחדים שטיחים מקיר לקיר במשרדים ובחדרי ילדים.

למידע נוסף אודות מעיין ניקוי שטיחים

ניקוי וחיטוי שטיחים