לקבלת הצעת מחיר, התקשרו עכשיו:
1-700-70-10-50 ✆
⇣ או שלחו את הטופס ⇣

captcha

ניקוי שטיחים מקיר לקיר

הריפודים במשרד שלכם צוברים אבק ולכלוך?

אל תמשיכו לשבת במשרד מלוכלך!

ניקוי שטיחי משרד וניקוי הכיסאות שבו לא רק צריך להיות מקצועי וברמה הגבוהה ביותר, אלא גם צריך להיות מהיר ויעיל כך שהעבודה במשרד תוכל להתחדש תוך שעות ספורות. עכשיו כבר לא צריך להתפשר! חברת מעיין מספקת ניקוי שטיחים למשרדים וניקוי ספות וכיסאות  ברמה הגבוהה ביותר, ורק אצלנו, הייבוש לוקח בין 2-3 שעות, כך שניקוי שטיחי המשרד והכיסאות כלל לא יפריע להתנהלות העסק! אל תתפשרו על ניקוי שטיחים למשרד ולכיסאות שלא ייתן לכם בדיוק את התוצאה המבוקשת!

אל תתפשרו על הניקיון בעסק שלכם!

התקשרו למומחים עד היום! 1700-70-10-50

ניקוי שטיחים מקיר לקיר

ניקוי שטיחי המשרד שלכם הוא עניין חשוב מאוד. המשרד הוא מקום שאנחנו מבלים בו הרבה לכן ניקוי שטיחי המשרד וניקוי הכיסאות הוא לא דבר של מה בכך. כמו כן, הצטברות של אבק במשרד היא דבר מאוד נפוץ. כדי למנוע נזק לבריאות ואי נוחות שלכם ושל האנשים שיושבים לכם במשרד, רצוי לנקות את הכיסאות והספות בין פעם לפעמיים בשנה. ניקוי שטיחים למשרד חייב להיות מקצועי, מהיר ויעיל מכיוון.

חברת מעיין ניקוי שטיחים מתמחה בניקוי שטיחי משרד ובניקוי כל סוגי הבדים והכיסאות כגון כיסאות מנהלים, כיסאות משרדיים, כיסאות בחדרי ישיבות, ספות, מושבים באולמי קולנוע ותיאטרון ועוד עוד.

ניקוי שטיחים למשרד, מקיר לקיר:

החזירו את היופי והרעננות למשרד שלכם! מעיין ניקוי שטיחים תבצע אצלכם ניקוי שטיחי משרד איכותי ביסודיות בעזרת המכשור החדיש שלנו. רק הטיפול שלנו מבטיח: 

•שאיבה יסודית של האבק והלכלוך מהשטיח 

•חיסול טוטאלי של קדרית אבק הבית והמשך קיומה בשטיח. 

•קרצוף ייסודי של בשטיח. 

•שאיבת כל הנוזלים 

•ריח מצוין, מראה כמו חדש ונעים למגע! 

•ניקוי שטיחים למשרדים ברמה הגבוהה ביותר 

 

רק אצלנו יגיע אליכם מומחה שייתן הערכה לניקוי שטיחי המשרד והכיסאות ויציע את הטיפול הטוב ביותר לסוג הבד שאצלכם ואת ניקוי השטיחים למשרד המקצועי ביותר. הטיפול הינו טיפול מהיר וייסודי אשר מנקה במאה אחוזים את הרהיט ועושים אותו נעים למגע ונותנים לו ריח נהדר. ניקוי שטיחי המשרד שלנו הוא הטוב ביותר!

והייבוש? 

מהיר ביותר, בין שעתיים לשלוש והכיסא או הספה מוכנים לישיבה!

כמו כן, מציעה מעיין ניקוי שטיחים טיפול למניעת כתמים הכולל ריסוס הספה בחומר בלתי נראה וחסר ריח או מגע אשר מונע מהספה להתמלא שוב בכתמים, ובכך חוסר את עלות הטיפול הבא ועושה את הריפודים שלנו יותר נקיים ובריאים!

שירות למכבסות ולחנויות שטיחים ובגדים:

מכבסות מעיין ניקוי שטיחים מספקת שירותים למכבסות ולחנויות שטיחים ובגדים בכל הארץ. קראו לנו עוד היום ותקבלו שירות אדיב ואיכותי ומחירים נוחים מאוד!

מעיין ניקוי שטיחים וספות, התקשרו 1-700-70-10-50