לקבלת הצעת מחיר, התקשרו עכשיו:
1-700-70-10-50 ✆
⇣ או שלחו את הטופס ⇣

captcha

סוגי שטיחים

שטיח שאגימידע על סוגי שטיחים שונים ועל ההבדלים בין שטיח שאגי לפרסי

שטיחים בבית משתלבים היטב עם הקו העיצובי ותורמים רבות למראה יוקרתי ואלגנטי ולאווירה חמה ולבבית. יש מגוון עצום של סוגי שטיחים שונים אותם ניתן לרכוש בחנויות מובילות. עם זאת, כאשר מחפשים שטיחים פרסיים יש לפנות לחברה מקצועית המתמחה בניקוי של שטיחים יוקרתיים בעבודת יד המיובאים מפרס או ממדינות שונות. כיום הטרנד החם הוא לרכוש שטיחי שאגי הנמכרים בשלל צבעים ומידות והם מתאימים לכל חדרי הבית, לסלון, לחדר השינה ולחדרי הילדים. במידה ומחפשים שטיחים זולים יותר ניתן לרכוש שטיחים סינטטיים אך חשוב לבחור בשטיח איכותי עם אחריות וליהנות ממראה יפה הנשמר לאורך שנים ארוכות.

שטיח פרסי עמיד ומעוצב

שטיחים פרסיים נחשבים לגולת הכותרת של השטיחים והם מיוצרים לרוב בערים שונות בפרס. את השטיח אורגים בעבודת יד בהתאם למסורת עתיקה הנפרסת לאורך מאות שנים. את השטיחים הפרסיים ניתן לזהות באמצעות תווית בחלק האחורי וחשוב לדעת כי יש מגוון סוגים של שטיחים פרסיים כגון שטיח אבדה, שטיח איספהאן, שטיח אפשר, שטיח ארדביל, שטיח ביג'אר ועוד. כל שטיח נבדל בצפיפות החומר, במידות, בשיטת הטוויה, בדוגמאות ובמידות. יש לטפל במשנה זהירות בשטיח פרסי וחשוב לדעת כי חלק מהשטיחים יקרים ביותר ונחשבים לפריט אמנות לכל דבר, לכן ניתן לראותם תלויים על קירות ולא רק על רצפת הבית.

שטיח שאגי צבעוני

שטיחי שאגי נחשבים לטרנד חם בשנים האחרונות בתחום עיצוב הבית והם מאופיינים בשיערם הארוך והפרוע, בסיבים הארוכים והנעימים למגע ובגוונים הססגוניים. יש לטפל בשטיח שאגי בזהירות וכדאי לדעת כי חלק מהשטיחים מיוצרים מבד סינטטי בעוד שטיחים איכותיים יותר מיוצרים מצמר.

 

כאמור, ניתן לרכוש שטיחי שאגי סינטטיים המיוצרים לרוב במזרח מסיבי ויסקוזה בשלל גוונים, חלקם נועזים, בעוד השטיחים שמיוצרים באירופה הינם מסיבים אקריליים ולכן הם בעלי רכות נעימה יותר וגוונים טבעיים.    

 

לקבלת ייעוץ חינם התקשרו : 1-700-70-10-50 

חג שמח ונקי לכל בני ישראל! מאחלים צוות מעיין ניקוי יבש