לקבלת הצעת מחיר, התקשרו עכשיו:
1-700-70-10-50 ✆
⇣ או שלחו את הטופס ⇣

captcha

נטרול ריחות רעים מהשטיחים

השטיחים שרוכשים לבית או למשרד מאפשרים להשיג סביבה יפה יותר, נעימה יותר לעין ולפעמים אפילו בטוחה יותר (למשל – במניעת החלקה). עם זאת, לשטיח, גם היפה ביותר יש חיסרון – עם הזמן הוא קולט וסופח ריחות רעים או לא נעימים. בשורות הבאות נראה באילו דרכים ניתן לנטרל את הריחות הללו וכל זאת – בלי לגרום לנזק לשטיח.

לפעמים אפשר לכבס

נטרול ריח רע משטיחחשוב להבין ששטיחים יכולים להיות שונים אלה מאלה וכך גם שונה היכולת שלהם לספוג ריחות בלי ליצור אי נעימויות. לעומת דגמים מסוימים של שטיחים שלא ניתן לכבס, יש גם כאלה שניתן בהחלט לכבס במכונה רגילה או מקצועית לניקוי שטיחים. כביסה, אם כן, היא דרך ראשונה לנטרול ריחות רעים אך היא לא תמיד מתאימה.

לפעמים כדאי לאוורר 

שיטה נוספת לנטרול ריחות רעים מהשטיח, בין אם מדובר בריח של רגלים או של נעלים לא נקיות ובין אם מדובר בריחות אחרים (של חיות מחמד, אשפה, טיגון), יכולה להיות פשוט אוורור. אוורור השטיח מעת לעת יכול להתאים לכל סוגי השטיחים וגם לסוגים עדינים שיכולים להינזק בקלות. יחד עם זאת, חשוב לאוורר את השטיח בצורה נכונה. אם תולים אותו על אדן החלון, למשל, יש להעדיף שעות מוצלות. שמש ישירה עלולה להזיק לסיבים ולשטיח.