לקבלת הצעת מחיר, התקשרו עכשיו:
1-700-70-10-50 ✆
⇣ או שלחו את הטופס ⇣

captcha

צבעים ושאר חומרי עיכוב בעירה

צבעים מעכבי בעירה ושאר חומרי עיכוב בעירה 

אם בעבר חומרים לעיכוב בעירה היו דבר אשר השתמשו בהם רק ביצור התעשייתי, הרי שהיום עם התרחבות המודעות לסכנות במבנה שעשוי להיות דליק או במוצרים שאחיזת אש בהם יכולה להוביל במהירות לשריפתם הם גדולות בהרבה. הצורה שבה עובד חומר עיכוב הבעירה היא ספיחת החמצן אשר הוא קריטי להמשך התפשטות האש.

כיום, התקן הנוכחי מחייב בעלי קונסטרוקציית פלדה להשתמש בחומרים מעכבי בעירה בכל מקרה של שיקום מבנים. כאשר באים לבחור את המעכב בעירה הנכון צריכים לשלב היבטים שונים של שיקולים טכנולוגיים, שיקולים כספיים ואף שיקולים אשר קשורים לאיכות הסביבה.

ליצירת קשר עם מעיין מיגון אש ועיכוב בעירה אנא התקשרו   052-6832228

שימוש בצבעי עיכוב בעירה

השימוש בצבע מעכב בעירה הנו חובה במבני ציבור או בבנייני מגורים, ובעל נכס אשר לא פעל לפי החוק יכול לעמוד לדין פלילי בכל מקרה בו היו נפגעים בעת שריפה. יש לבחור ולתכנן כל בניין לגופו על ידי בחירת חומרי חסיני אש  ובמקרים בהם החומרים שונים, יש לשלב בתוך החומר הנבנה חומרים לעיכוב בעירה אשר בשעת שריפה יכולים להיות ההבדל העיקרי בין שריפה המתפשטת באופן מהיר לכזו אשר מתקדמת באיטיות וניתן להשיג עליה שליטה תוך זמן קצר.

חומרים מעכבי בעירה הנם סוגים שונים של חומרים שמטרתם לעכב או להפסיק בעירה של אש. חומרי עיכוב בעירה משמשים לשימושים פנימיים או חיצוניים חומר מעכב בעירה יכול לחדור מבעד למשטחים ולחומרים אחרים ולעכב אש בצורה יעילה במבנים בעלי תאים פתוחים ותאים סגורים. מעכבי בעירה אינם חומרים רעילים ואינם מכילים חומרים מסוכנים לסביבה. חומר מעכב בערה הוא פשוט לתפעול.

Flame circle

סוגים של צבעים וחומרים מעכבי בעירה

פייברקס לעץ – נוזל שקוף המגן על עץ מהתלקחות

פייברקס שטיחים – מעכב בעירה נוזלי לשטיחים

פייברכז לכה –חומר נוזלי שקוף למריכה על עץ גושני או על פורנירים

FF-88 – צבע נוגד אש.

כיצד פועלים מעכבי הבעירה

כלל, חומרים מעכבי בעירה פועלים כך שהם "מתיישבים" על החומר ואוטמים אותו כך שלא מתאפשרת כניסת אוויר לסדקים או לחרכים בחומר, וכך נמנעת התלקחות של החומרת והתפשטות של האש

 

שימוש מושכל בעת הצורך

למרות החשיבות הרבה שיש לחומרים מעכבי בעירה, חשוב מאוד שלא לעשות בהם שימוש מופרז. חלק מאותם החומרים עשוי לפגוע בבני אדם או בבעלי חיים שנחשפים לריכוזים גבוהים. בנוסף, חדירה של אותם החומרים לקרקע או למי התהום יכול להביא לנזקים אקולוגים שונים. לכן, יש לזכור שמדובר בחומרים חשובים אך כאלה שנועדו לשימוש בעת הצורך בלבד.

 

ליצירת קשר עם מעיין מיגון אש ועיכוב בעירה אנא התקשרו   052-6832228

 

לאתר נוסף העוסק באמצעים למניעת  אש – ליחצו על הקישור