לקבלת הצעת מחיר, התקשרו עכשיו:
1-700-70-10-50 ✆
⇣ או שלחו את הטופס ⇣

captcha

ספה מעוצבת לבית להשלמת עיצוב הסלון

ספה מעוצבת לבית - הפריט שיהפוך את הסלון שלכם לביתי באמת

הרהיטים בביתנו מהווים חלק חשוב ממנו, וקשה לחשוב על בית מגורים בלי ספה שאפשר להתרווח עליה ולנוח בסוף היום. כיום יש מגוון רחב של ספות בשוק ממנו ניתן לבחור, ואף על פי שמפתה לרכוש את אלו עם תג המחיר הנמוך, יש לחשוב פעמיים לפני שעושים זאת ולשקול לקחת ספה מעוצבת לבית, שיש לה יתרונות רבים.

ספה מעוצבת לבית – ליצירת המראה המושלם

ספות מעוצבות לבית נמצאות בשטח כבר שנים רבות, והן אינן הולכות להיעלם בקרוב. הסיבה העיקרית לכך היא שספות מעוצבות לבית מתוכננות בצורה מדויקת תוך מחשבה על כל הפרטים המרכיבים אותן, מהרגליים ועד בד הריפוד. מלאכת המחשבת הזו אינה קיימת בספות המיוצרות בצורה תעשייתית, בה אינן מתוכננות כהלכה במרבית הפעמים.

לספות מעוצבות לבית יש יתרונות רבים על פני אלו שמייצרים בצורה מסחרית, ואלו רק כמה מהם:

1. תכנון מדויק – כאמור, כאשר אתם בוחרים ספה שגם תהווה חלק משמעותי מהעיצוב של הבית  - עליה להיבחר ולהיקנות בצורה מוקפדת ובאופן שמאפשר לכל החלקים שלה להשתלב יחדיו עם שאר פריטי העיצוב של הבית בצורה מושלמת. זה מבטיח שהאסתטיקה של הספות תמיד תהיה במיטבה ולא יהיו בה פגמים.

2. איכות חומרים – בספות מעוצבות לבית משתמשים בחומרים הטובים ביותר בכל חלק וחלק. הבסיס עליו מרכיבים את הספה יכול להיות עשוי מעץ או ממתכת, כאשר כל אחד מהם נבחר בצורה מוקפדת. חומרי המילוי שבספות מעוצבות מסוג זה גם הם איכותיים במיוחד כאשר בדי הריפוד שמעטרים אותן מפיחים ברהיט הזה רוח חיים וניתן להתאימם לטעמכם האישי.

3. עמידות לאורך זמן – אחד היתרונות הבולטים והגדולים ביותר של ספות מעוצבות הוא העמידות שלהן. כיוון שחומרי הגלם מהם עשויות הספות הם איכותיים, וגם בשל העובדה שמרבית הספות הללו נבנות ידנית תוך שימת לב לפרטים הכי קטנים, הן מחזיקות מעמד שנים רבות, בניגוד לפריטי ריהוט אחרים.

4. עיצוב אישי – תכונה אהודה במיוחד של ספות מעוצבות היא שניתן להתאים את הממדים שלהן לגודל של החלל בו הן ייכנסו. כאשר מוסיפים לכך אינספור אפשרויות לבדי ריפוד במגוון צבעים ומרקמים, מקבלים רהיט מותאם אישית לטעמכם, שלא יימאס עליכם תוך זמן קצר.

5. חיסכון לטווח הארוך – ספות מעוצבות לבית אינן תמיד זולות, אך הן חוסכות כסף רב לאורך זמן. זה נובע מכך שניתן להשתמש בספות הללו במשך זמן רב כאשר הן אינן שוקעות במהרה ואינן נשחקות לאחר תקופה קצרה. זאת בניגוד לספות תעשייתיות שמתבלות תוך זמן קצר ודורשות החלפה תדירה, מה שמתורגם להוצאות של אלפי שקלים אחת לשנה-שנתיים.

 

ספות מעוצבות לבית מאפשרות לכם ליהנות מפריט ריהוט איכותי במיוחד שילווה אתכם לאורך זמן ושתוכלו לנוח עליו בלי חשש שהוא יתבלה ויהפוך להיות לא נוח.